AutĂłhifi webĂĄruhĂĄz



GyorskeresĂľ


Hifi ĂŠs hajĂł elektronika keresĂľ:

AutĂłhifiKeresĂŠs
RĂŠszletes keresĂŠs

Az 10 utolsĂł keresĂŠs:

volvo s40, transmitter, tr65c, kdc-5751sd, usb, mtx tx6, jbl, din, 165 cm szett, toyota

AutĂłhifi gyĂĄrtĂłk



HĂ­rek


HajĂł hifi beĂŠpĂ­tĂŠs

ViszonteladĂłkat keresĂźnk

SzolgĂĄltatĂĄsok

HĂĄzhozszĂĄllĂ­tĂĄs

Kapcsolat

garancia


Új autóhifi videók



CĂ­mkĂŠk



 

 

AutĂłhifi - Webshop ĂŠs CsomagkĂźldĂŠs TĂĄjĂŠkoztatĂł



Webshop ĂŠs CsomagkĂźldĂŠs TĂĄjĂŠkoztatĂł

Webshop ĂŠs CsomagkĂźldĂŠs TĂĄjĂŠkoztatĂł

 
Tisztelt Ügyfeleink és leendĂľ ügyfeleink!!
 
Nagyon köszönjük, hogy vásárlásukkal megtisztelik a ...-t.

Böngészés és vásárlás a Webáruházban:
 
Honlapunkon tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal. Webáruházunkon történĂľ regisztráció nélkül is tájékozódhat a részletekrĂľl. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különbözĂľ kategóriákat az áruház bal oldalon lévĂľ menüsorból választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot is találhat, amelyek a könnyebb eligazodást szolgálják. Minden csoporthoz csakúgy mint az egyes termékekhez részletesebb összefoglaló leírás is tartozik. A termékek listája egyben az árlistánk is. A webáruházunkban minden termékünk árát bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldala jelenik meg, ahol a részletes leírás mellett képet is talál az adott termékrĂľl. A képre kattintva, nagyítva is megjelenik az oldalon. (FIGYELEM! A képek néhány termék esetében a gyártó katalógusából vagy weboldaláról származó "illusztrációk". A gyártók sajnos fenntartják maguknak a jogot a valós termékek megváltoztatására, csomagolás, címkézés... stb. - Webáruházunk éppen ezért tartja magát egyedülálló módon ahhoz, hogy amennyiben Ön mégsem elégedett a megrendelt termékkel, mi visszafizetjük Önnek a termék vételárát.).

Kulcsszavas keresés:

Webáruházunk jobb/bal alsó/középsĂľ/felsĂľ részénél található "keresés" szövegrész alatt lévĂľ téglalap alakú mezĂľbe kell beírni a keresendĂľ termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A "keres" gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.


Adatbázisunkat cégünk munkatársai igyekeznek rendszeresen karbantartani, azonban a gyártók mindegyike fenntartja a jogát arra, hogy értesítés nélkül megváltoztassa a gyártásban lévĂľ készülékek címkéjét, hogy azok felépítése, és technikai kialakítása a folyamatos fejlesztések során változik. Mivel nem minden esetben kapunk ezekrĂľl a változtatásokról értesítést, ezért a weboldalunkon közölt adatok CSUPÁN TÁJÉKOZTATÓ JELLEGÛEK, és azok pontosságáért az itt leírt okok miatt nem tudunk teljes felelĂľsséget vállalni - mindezek mellett igyekszünk minden változtatást a lehetĂľ leggyorsabban felvezetni oldalunkra. Amennyiben eltérést, frissítési elmaradást találna az adatbázisunkban, kérjük jelezze azt felénk telefonos elérhetĂľségeinken, vagy e-mailben, hogy mielĂľbb a lehetĂľ legfrissebb információval tudjunk szolgálni.
 


Webshopon történĂľ megrendelés menete:

Ha szeretne vásárolni a ... webáruházán keresztül, akkor egyszerĂťen csak tegye be a kosárba a terméket a termék képe alatt látható "Kosárba teszem" gombbal.


A kosarának tartalmát az oldal jobb felsĂľ részén található Kosár modulban tudja átnézni, módosítani, összegezni.
 
Módosításhoz kattintson a "Szerkeszt" gombra, így eljut az "A kosár tartalma" menübe. Itt tetszése szerint módosíthatja a megrendelni szándékozott termékek darabszámát, törölheti az egyes tételeket, ellenĂľrízheti az esetleges szállítási díjat és a rendelés teljes összegét.
 
A konkrét rendelés leadásához csak meg kell nyomnia a "Pénztár" gombot, ezzel eljut a rendelési adatok megadására lehetĂľséget adó Pénztár menübe. A kért adatok (Figyelem! A piros csillaggal megjelölt mezĂľk kitöltése kötelezĂľ!) megadása után a "Tovább" gombra kattintva fejezheti be a vásárlást.


A weboldalunkon keresztül rendelt termék(ek)rĂľl, a rendelés után kap egy e-mailt a Pénztár menüben megadott e-mail címre. Ez egy online megrendelĂľ, amely az Ön által megrendelt termék(ek) listáját és azok árait tartalmazza. Kérjük, ellenĂľrizze az e-mailben kapott adatokat, és amennyiben bármilyen hibát talál, kérjük, azonnal jelezze az xxx@xxx.hu címen, vagy telefonon a 06-XX-XXX-XXXX telefonszámon. A megrendelés visszaigazolásáról küldött e-mail nem számla. A számlát a termék kiszállításakor kapja meg. A termék tulajdonjoga is ekkor érvényesül.

Amennyiben az Ön megrendelésében hibát fedezünk fel, a rendelés feldolgozása elĂľtt kapcsolatba lépünk Önnel, hogy tájékoztassuk a hibáról és a helyes adatokról. Ezután Ön törölheti vagy módosíthatja rendelését, immár a helyes adatokkal. Abban az esetben, ha többszöri próbálkozás után sem tudunk kapcsolatba lépni Önnel, rendelését töröljük.

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (a 25% Áfát tartalmazó ár). A feltüntetett árak nem minĂľsülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredĂľ károkért cégünk nem vállal felelĂľsséget.

A weboldalon leadott minden megrendelés elfogadásához cégünk jóváhagyása szükséges. Fenntartjuk a jogot, hogy bármilyen rendeléstĂľl, bármilyen okból elálljunk. A vásárolt áruk jellemzĂľit, tulajdonságait a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Az ismertetĂľ leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelĂľsséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A ... webshop nem garantálja, hogy a jelen oldalakon található anyagok pontosak és teljesek. Webáruházunk bármikor, elĂľzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található termékek információit, leírásait valamint árait.

Kijelentjük, hogy az adataihoz az Ön által leadott rendelésbĂľl vagy egyéb nyilvános módon jutottunk hozzá. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendelés és a fizetés adatai biztonságban legyenek.

A ... Webáruház csomagküldĂľ szolgálatánál rendeléseit az alábbi formában is leadhatja:

A xxx@xxx.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelĂľ pontos neve (erre a névre állítjuk ki a számlát), a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), illetve egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékbĂľl nincs, vagy nem az Ön által rendelt kivitelben).
A 06-XX-XXX-XXXX telefonszámon. Hétköznap 8:30-18 óra, hétvégén pedig 8:30-13 óra között munkatársunk telefonon felveszi a rendelést, munkaidĂľn kívül viszont csak a fent említett e-mail címre küldve oldható meg a rendelés leadása, de CSAK akkor foglalkozunk vele, ha megad egy létezĂľ telefonszámot, amin vissza tudjuk igazolni a megrendelést. Az így leadott rendelésekre ugyanazok a szállítási és fizetési feltételek érvényesek, mint a webshopunkon át leadott rendelésekre.

Amennyiben a LEADOTT megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékbĂľl, vagy a rendelt színárnyalatból, stb.) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt. (Ezért nagyon fontos valamilyen telefonszám megadása - akit nem tudunk elérni, azzal nem tudunk egyeztetni, és arra fogunk várni, hogy mikor olvassa el az e-mailjét, ha pedig betelt a postaládája, akkor a leveleinket soha nem kapja meg, és azon bosszankodik, hogy nem foglalkozunk a rendelésével - pedig ez nem igaz. Ha nem veszi fel a telefonját, akkor szintén nehéz az értesítés. Jelen pillanatban is legalább xx olyan csomag vár személyes átvételre, amelyek megrendelĂľi NEM VESZIK FEL A TELEFONJUKAT!) Nagyon fontos tehát, valamilyen létezĂľ elérhetĂľségnek a megadása, vagy az e-mailek rendszeresebb olvasása. Ha nem tudjuk valakivel felvenni a kapcsolatot, és a rendelésével olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el. ElsĂľsorban az Ön érdeke tehát, hogy létezĂľ és valós elérhetĂľségeket adjon meg!

Csomagküldés 24 órán belül a(z) XXX Futárszolgálattal:
 
Minden munkanapon 12 óráig leadott rendelést a következĂľ munkanapon a(z) XXX futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás az Egész ország területére vonatkozik. Teljesen független hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig. 
 
Cégünk igyekszik a csomagolási- és szállítási költségeket a minimálisra szorítanni, éppen ezért nem postával, hanem a(z) XXX futárszolgálattal szállítjuk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.
 
A megrendelt termék CSAK egyszeri kiküldésre érvényes, viszont amennyiben a csomagot "nem vette át", "az átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza, fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követĂľ csomagok kiszállítását megvonjuk, és csak személyesen a YYY-i üzletünkben lehessen átvenni. A kellemetlenségek elkerülése végett, kérem adjon meg egy telefonos elérhetĂľséget, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk el tudja Önt érni.
 
Amennyiben szeretne információt kapni arról, hogy az Ön által megrendelt termék hol van (futár, stb. - részletes nyomkövetése van minden csomagnak), hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol megadják Önnek a megrendelt termék csomagszámát, így ha Ön a(z) XXX futárszolgálat központi 06 (XX) XX-XX-XXX számát tárcsázza, információt kap ,hogy hol jár megrendelése. 
 
Házhozszállítással történĂľ rendelés esetén, kérjük átvételkor ellenĂľrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítĂľket, a számlán szereplĂľ adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetĂľsége van a csomagot visszaküldeni központunkba. Kérjük észrevételeirĂľl tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielĂľbb korrigálhassuk.
Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, mert emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt - akkor kérjük JELEZZE ügyfélszolgálatunknak a problémát, mert minden olyan esetben, amikor ilyen elĂľfordul, természetesen van lehetĂľség arra, hogy a csomagot újra kiküldjük (akár a saját költségünkön is). Ezzel a korlátozással nem a VÁSÁRLÓINKnak akarunk kellemetlenséget okozni, az a célunk, hogy minél jobban és színvonalasabban kiszolgáljuk Ăľket! Ennek a korlátozásnak az a célja, hogy a komolytalan,  rosszindulatú, vagy  valótlan megrendeléseket és megrendelĂľket kiszĂťrjük.
 
A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a(z) XXX futárszolgálat munkatársának kell kifizetnie. Amennyiben Ön a kiszállítás idejében nem tartózkodna a megadott címen, a(z) XXX futárszolgálat üzenetet hagy a küldemény megérkezésérĂľl. A(z) XXX futárszolgálat kérhetĂľ a csomag ismételt, vagy más címre történĂľ kiszállítása: a 06 (XX)-XX-XX-XXX telefonszámon a csomagszámra hivatkozva. A(z) XXX futárszolgálat X munkanapon át Ăľrzi a csomagot, és kísérli meg ismét a kézbesítését. Ha a csomagot ez idĂľ alatt nem veszik át, akkor azt a(z) XXX futárszolgálat visszajuttatja áruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk. A csomagot a(z) XXX futárszolgálat sértetlenül köteles átadni Önnek, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük vetessen fel errĂľl jegyzĂľkönyvet a(z) XXX futárszolgálat munkatársával, ellenkezĂľ esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni (ugyanis a késĂľbbiekben azt a(z) XXX futárszolgálat nem fogja elismerni).

Sérült csomaggal kapcsolatos reklamációit, panaszait a kiszállítást követĂľen 24 órán belül jelentheti telefonon a 06-XX-XXX-XXXX telefonszámunkon, vagy e-maiben az XXX@XXX.hu címen. Amennyiben 24 órán belül nem jelzi cégünknek észrevételeit, a késĂľbbiekben azokat már nem áll módunkban elfogadni, ugyanis a XXX nyitvatartás ideje jóval hosszabb, mint a(z) XXX futárszolgálat kézbesítési idĂľtartama. Amennyiben cégünk nyitvatartása nem teszi lehetĂľvé, hogy reklamációját 24 órán belül telefonon közvetítse felénk, kérjük írjon nekünk e-mail címünkre.
 
A(z) XXX futárszolgálat csak kiszállítja a csomagot a megadott címre, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetĂľen, kérdéseivel kérem forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. A(z) XXX futárszolgálat nem szereli össze a dobozban kiszállított készülékeket. Összeszerelést kizárólag szervizes munkatársaink, illetve a partnercégeink vállalnak! Amennyiben ezt a szolgáltatást szeretné igénybe venni, kérem keresse fel cégünket elérhetĂľségeinken és kérjen rá árajánlatot!
 
A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelĂľ a csomagot xxx-i üzletünkben (9999 Xxxx, Yyyy út/utca X. szám) munkaidĂľben, személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálat értesítése után (ami történhet e-mailben, vagy telefonon) elegendĂľ a csomagért telephelyünkre elmenni. A megrendelt csomagokat legtovább 30 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben, vagy telefonon értesíteni. A 30 nap letelte után a rendelést töröljük.
 
Webáruházunk a 40.000 Ft feletti értékĂť csomagokat az ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉRE INGYENESEN szállítja ki! Webáruházunk több mint 70 beszállító termékeit kínálja. A termékek egy (nagyobb) része állandóan van raktárkészleten, ám egyes termékeket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetĂľség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetĂľség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésbĂľl, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítĂľ) terméket válasszon.
 
Több mint 15 éves mĂťködéssel a hátunk mögött, lassan közel 25 ezer regisztrált felhasználóval, és több mint 10 ezer elégedett vásárlóval garantáljuk azt, hogy MINDEN ESETBEN a VevĂľ érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetĂľség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük, viszont néhány esetben (pl.: ha a megrendelĂľ nem ad meg telefonszámot, és több e-mail-ünkre sem válaszol, vagy nem veszi fel a telefont) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellĂľ sebességgel feldolgozni, pl.: ha a beszállítóinknál is hiánycikk a rendelt termék (például: xenon szett – színárnyalat, vagy speciális foglalat).
 
Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük írja meg nekünk e-mailben. Cégünk munkatársai minden beérkezett levélre reagálnak és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi, vagy besszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el - a maximális felxibilitással, és pénzvisszafizetési garanciával kezelünk!

Ingyenes kiszállítás:
 
Webshopunkban található termékeket 40.000 Ft os Bruttó vételár felett Magyarország területén ingyenesen szállítjuk ki. Ingyenes kiszállítás tartozik azon termékeink mellé is, amelyek külön akciójában szerepel az ingyenes házhozszállítás. A Bruttó 40.000 Ft vételár alatti termékek esetén, a 24 órán belüli kiszállítás egyszeri díja bruttó 1900 Ft. A fent említett szállítási költségek kizárólag belföldi a(z) XXX futárszolgálat általi  kézbesítésekre vonatkoznak. A külföldi szállítási díjakról érdeklĂľdjön ügyfélszolgálatunknál.
 
Egyedi igények szerinti Magyar Posta kiszállítás:
 
Ön hagyományos postai utón is rendelhet egyedi igény szerint. Sajnos mivel a magyar posta díjszabásai magasabbak, mint a(z) XXX futárszolgálat díjszabásai így ebben az esetben kénytelenek vagyunk szállítási költséget számlázni. Ingyenes kiszállítás esetén a Postai díjból Bruttó 1900 Ft költség feletti rész kerül kiszámlázásra. A nem ingyenes kiszállítás esetén a teljes postaköltség a vevĂľt terheli.
 
Megrendelési értesítĂľ és visszaigazolás:
 
Ön minden elküldött rendelésérĂľl visszaigazolást kap a vásárláskor megadott email címére. Továbbá a XXX munkatársa felkeresi Önt a megadott telefonszámon, és személyesen leegyezteti az esetlegesen még nyitott kérdéseket.

Fizetési módok:
 
Webáruházunkban jelen pillanatban három fizetési mód használható.
 
1. Utánvétel:
 
Ez a készpénzzel az áru átvételekor történĂľ fizetés. Az árut az átvételekor kell kifizetni készpénzben a(z) XXX futárszolgálatnak, személyes átvételre pedig a XXX yyy-i üzletében van lehetĂľség. Ön megrendelheti a készüléket akár webáruházunk bevásárlókosarával, e-mailben vagy telefonon a 06-XX-XXX-XXXX telefonszámon. Munkatársaink összekészítik a csomagot, illetve ha van olyan termék, amelyre várni kell, akkor ezt telefonon, vagy e-mailben jelzik a megrendelĂľnek. Ha a rendelt termékek közül valamit nem tudunk beszerezni mert hiánycikk a gyártóknál, akkor ezt személyesen telefonon jelezzük, ha nem tudunk telefonálni (mert nincs telefonszám vagy nem veszik fel) akkor e-mail formájában értesítjük ügyfeleinket. Amikor a csomag elkészül, kollégáink kiállítják a számlát, majd a csomag megkapja a(z) XXX futárszolgálat azonosítóját, és a feladás napján egy e-mail-es jelzést küldünk megrendelĂľinknek - a csomagokat körülbelül 14:00 -kor viszi el tĂľlünk a(z) XXX futárszolgálat minden nap. A feladást követĂľ napon reggel lehet elĂľször érdeklĂľdni a(z) XXX futárszolgálatnál a csomagról a csomagszám alapján. A futárnak a csomag átadásakor kell készpénzben kifizetni a csomag értékét, amely esetenként tartalmazhatja a szállítási költséget is, amennyiben a megrendelés értéke 40.000 Ft alatt van.

2. Banki elĂľre átutalás:
 
A másik, talán kicsit kényelmesebb megoldás, az Banki elĂľre átutalás. Ebben az esetben a számla összegét és sorszámát elküldjük Önnek fax-on. Ön átutalja a számlán szereplĂľ összeget (hivatkozva az elküldött számla sorszámára) melynek beérkezésekor értékbiztosítással a(z) XXX futárszolgálattal elküldjük a csomagot.

Az ügyintézés pontos menete:
1.Ön leadja cégünknek a megrendelését.
2.Munkatársaink megnézik, hogy minden termék van-e raktárkészleten, ha nincs, akkor viszont pár napot várni kell a beérkezésükre.
3.Ha minden Ön által rendelt termék hiánytalanul megvan, akkor kiállítjuk a számlát, és telefaxon elküldjük Önnek a számla másolatát, amely tartalmazza cégünk bankszámlaszámát.
4.Ön elutalja a pénzt.
5.A pénz megérkezésekor (minden nap 8:30-18:00 között ellenĂľrizzük a beérkezett összegeket) telefonon, vagy e-mailben értesítjük Önt, hogy a csomagot feladtuk, vagy az átvehetĂľ Yyyy-i telephelyünkön.
6.A(z) XXX futárszolgálat szállítása esetében a csomag a következĂľ munkanapon kerül kiszállításra, amennyiben az átutalt összeg cégünk bankszámlaszámára 12:00-ig beérkezik.
7.Önnek ebben az esetben a csomag átvételekor már semmit nem kell fizetnie.
8.A(z) XXX futárszolgálat díját 40 ezer Ft feletti megrendelés esetében átvállaljuk!
9.Az elkészített csomagokat 15 napig Ăľrizzük. Ez idĂľ alatt többször is küldünk e-mailt az utaláshoz szükséges adatokkal, illetve errĂľl telefonon is értesítjük vásárlóinkat, viszont ha ez idĂľ alatt nem utalják el a csomag összegét, a rendelést tárgytalannak tekintjük és lezárjuk.
 
3. Xxxx Bank áruhitel:
 
Cégünknél hitelre is vásárolhat már 0% önerĂľtĂľl, vagy akár kamat és kezelési költség nélkül. A kiválasztott termékeknél, a hitelkalkulátor segítségével szabadon választhatsz futamidĂľt és havi törlesztĂľ részletet. A hitelbírálat villámgyors és a helyszínen a(z) XXX üzletében történik ! Nem kell mást tennie mint kiválasztani a terméket, és már el is vihetĂľ.
 
Banki áruhitel ügyintézés webshop-os megrendelés esetén nem vehetĂľ igénybe!
A hitelbírálat villámgyors és a helyszinen, a(z) XXX üzletében történik!
Az ügyintézéssel kapcsolatban kérem hívjon minket elérhetĂľségeinken!

Elállási jog:
 
Amennyiben rendelését tévedésbĂľl adta le, azt a leadást követĂľen e-mailben vagy a 06 (XX)-XXX-XXXX telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag postázása elĂľtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon (pl.: színárnyalatban, speciális foglalatban, a kért készülék típusában) nem tudjuk az Ön által elvárt idĂľ alatt teljesíteni (pl. több napot, esetleg hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. Amennyiben cégünk a telefonos egyeztetés után elküldte Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 3 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, így az oda-, és egyben visszaszállítás költsége is sajnos minket terhel. Sajnos a legnagyobb jóindulatunk ellenér is elĂľfordulhat az, hogy a futár nem találja meg a címet, zárva az ajtó, nem mĂťködik a csengĂľ, nincs kiírva a név a csengĂľre, esetleg valami miatt éppen nem tartózkodik senki a megadott címen, stb. A futárok egy része nagyon rugalmas (Ăľk is a teljesített csomagok után kapják a bérüket, ezért érdekük, hogy minél több csomagot kézbesítsenek) és a csomagra felírt telefonszámon megpróbálják elérni Önt, és egyeztetni egy ismételt idĂľpontot. Sajnos a futárok nem tudnak többet vállalni, mint a szerzĂľdésben rögzített "megpróbálják kézbesíteni a csomagot a feladást követĂľ munkanapon munkaidĂľben".
 
Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen cégünk a csomagot a saját költségén újra elküldi Önnek. Ha azonban a megrendelĂľ hibájából nem került sor a kézbesítésre (különös tekintettel a: "megtagadta az átvételt", vagy a „nem rendelte a csomagot"), akkor Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban CSAK elĂľre átutalás esetén küldjön újra csomagot, illetve az átvételt csak személyesen a debreceni üzletünkben teheti meg.
 
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem elĂľtt tartva jár el. Az áru visszaszolgáltatásából adódó költségeket a vásárló köteles viselni (viszont ha arról van szó, ebben is rugalmasak vagyunk - ha egy kicsit is indokolt a kifogás, akkor magunkra vállaljuk a visszaszállítás költségét is). A nem rendeltetésszerĂť használatból eredĂľ károkért a Vásárló teljes körĂťen felelĂľs.
 
Vásárlóink elégedettsége nekünk minden profitnál fontosabb!

Szavatosság, garancia:
 
A szavatosság a gyári hibára, illetve  anyaghibára vonatkozik: azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket a(z) XY forgalmaz, hibátlanok, és elsĂľ osztályúak. Amennyiben nem, akkor a törvényben elĂľírt módon cserét, vagy teljes körĂť pénzvisszafizetési kötelezettséget vállalunk.
 
A(z) XY által forgalmazott termékekre a beszállítóink, a gyártók és importĂľrök változó idejĂť garanciát adnak. A garancia ideje termékenként eltérĂľ lehet, de mĂťszaki cikkek esetében általában 12 hónap vagy több. Egyes gyártók termékeikre több éves garanciát is vállalnak. A garancia ideje alatt a rendeltetésszerĂť használat mellett elĂľforduló hibák kijavítására az adott termék SZAKSZERVÍZE vállalkozik, a szakszervizek címe MINDEN esetben a jótállási jegyen, esetleg a termék csomagolásán, vagy használati útmutatójának a végén van feltüntetve. A megfelelĂľ szakszerviz elérésében ügyfélszolgálatunk készséggel áll vásárlóink rendelkezésére.
 
Az árukat az adott termékekre vonatkozó elĂľírások szerint jóváhagyott kivitelben szállítjuk. Az áru átadásakor minden berendezéshez, illetve készülékhez a hatályos törvényi elĂľírások alapján biztosítunk magyar nyelvĂť kezelési utasítást, áruosztály-, vagy minĂľség-besorolást és jótállási jegyet. A Vásárló a termék meghibásodása esetén a jótállási jegyen feltüntetett márkaszerviz(ek)hez fordulhat javítás céljából.

A berendezések márkaszervizbe történĂľ szállításának költségei minden esetben a vásárlót terhelik, cserelehetĂľséget az adott termék gyártója, vagy importĂľre biztosít (cserejegyet ad, ennek ellenébe tudjuk a készüléket üzletünkben kicserélni).

Pénzvisszafizetési garancia:
 
ElĂľfordul, hogy az internetes katalógusunkból megrendelt termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna (ennek elkerülése érdekében kérem hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy kérje ki szakemberünk véleményét!). Az ilyen esetekben természetesen pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, (amely  kizárólag az áru értékére vonatkozik) melynek érvényesítési módja a következĂľ: jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunknak telefonon 06 (XX)-XXX-XXXX, vagy e-mailben: xxx@xxx.hu , esetleg levelezési címünkön: 9999 Xxxx, Yyyyy út/utca 99 szám. Munkatársunk az egyeztetés után (a számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék milyen módon vehetĂľ vissza (bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk).
 
Ha nem tudja a terméket személyesen visszahozni yyy-i üzletünkbe, akkor Ön postai csomagként feladja az alábbi címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
 
Telephelyünk és BeszerelĂľ mĂťhelyünk címe:
Xxxx
9999 Xxxx, Yyyyy út/utca 99 szám
 
(Utánvétes, postai és egyéb küldeményeket kizárólag az itt feltüntetett telephelyünkön tudjuk átvenni! Beszereléssel, értékesítéssel és személyes információszolgáltatással is csak az itt megjelölt címen foglalkozunk!)

Kérjük a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni. Viszont amennyiben csak meggondolta magát, a postaköltséget sajnos NEM áll módunkban visszafizetni.

A termék megérkezésekor munkatársunk ellenĂľrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon vagy banki átutalással (ahogy Ön kéri) visszaküldi Önnek a termék értékét.

Pixelhiba

A pixelek mĂťködési sajátosságai miatt a cégünk a nemzetközi ISO 13406 ClassII szabványt alkalmazza, vagyis:

A szabvány négy különbözĂľ hibát különböztet meg, melynek definíciói az alábbiak:

ElsĂľ típusú: A maximum fényerĂľ parancsra adott átlagos pixel válaszreakciónak nagyobb, mint 75%-ával való reagálása a minimum fényerĂľ parancsra (mindig fényesen világít).

Második típusú: A minimum fényerĂľ parancsra adott átlagos pixel válaszreakciónak kevesebb, mint 25%-ával való reagálása a maximum fényerĂľ parancsra (mindig sötét marad).

Harmadik típusú: Egyéb nem elsĂľ vagy második típusú hiba, például egy beragadt subpixel. Az aktív mátrix LCD kijelzĂľknél minden egyes pixel pozíción 3 folyadékkristály cella helyezkedik el. Ezeknek a vörös, zöld és kék subpixeleknek (al-pixel) az együttes mĂťködése teszi lehetĂľvé a teljes színskála megjelenítését. Minden egyes cellát egy egyedi tranzisztor vezérel, mely közvetlenül a cella felett található. A tranzisztor meghibásodásakor az adott képpont mindig vörösen, zölden vagy kéken világít. (A tapasztalatok szerint ez a leggyakrabban elĂľforduló hiba.)

Csoporthiba: KettĂľ vagy több hibás pixel egy 5x5 képpontos területen. ISO 13406-2 Class II szerint az elfogadott hibák száma típusonként 1 millió pixelre vonatkoztatva:

1. típus - 2 db

2. típus - 2 db

3. típus - 5 db

Például egy 1024x768 felbontású kijelzĂľn (786.432 pixel) a következĂľ még elfogadhatónak tekinthetĂľ.

ElsĂľ típusú (fényes) pixelek száma = 2 x 786.432 / 1.000.000 = 1,57

Második típusú (fekete) pixelek száma = 2 x 786.432 / 1.000.000 = 1,57

Harmadik típusú (vörös/zöld/kék) pixelek száma = 5 x 786.432 / 1.000.000 = 3,93

Tehát 2 mindig fényes pixelt már nem enged meg a szabvány 1024x768 felbontású kijelzĂľn. A maximum engedélyezett hibák száma 1024x768 felbontású kijelzĂľn (elsĂľ + második + harmadik típusú): 5 képpont hiba, melybĂľl maximum egy lehet fényes, egy sötét és három vörös, zöld vagy kék. Ezen kívül a csoporthiba szabály kimondja, hogy nem lehet több mint kettĂľ hibás fényes vagy sötét pixel egy 5 képpont sugarú területen. Szintén hibásnak számít az a kijelzĂľ, ahol egy 5x5 képpontos területen 2 vagy több vörös, zöld vagy kék pixel fordul elĂľ.

Nem valós tartalmú Vak és Kamurendelések.

Sajnos ma egyes embereknek jó szórakozása az Internetes áruház ak portáljain fantom és nem valós tartalmú rendelgetések leadása. Ezért a(z) XXX munkatársai minden esetben csak a telefonon visszaegyeztetett rendeléseket és kiszállításokat teljesítik.
 
Xenon rendelés.
 
A megrendelt Xenon készletek típusspecifikációját valamint a xenonizzo színét azaz Kelvinszmát is a telefonos visszaigazolás során egyeztetik le munkatársaink.
 
Nagyon köszönjük, hogy a(z) XXX Webshopját választotta!
 
Információ: xxx@xxx.hu vagy 06-XX-XXX-XXXX

Gyakran Feltett Kérdések
 

Mennyi idĂľ múlva szállítják ki a csomagot ha megrendelem?
 
Amilyen gyorsan csak lehet. De elĂľször rendeld meg, mert csak konkrét csomagra tudjuk megmondani, mikor tudjuk szállítani. Cégünk több ezer terméket árul. Van amit készletünkrĂľl azonnal tudunk adni és van amit nem tartunk raktárkészleten, ezért azt nekünk is meg kell rendelni. Vannak termékek, amik 1-3 nap alatt beszerezhetĂľk, de vannak olyan termékek is, amik éppen elfogytak a beszállítók, vagy a gyártók készletei küzöl is. Ezekre több napot, vagy akár hetet is várni kell. Vannak olyan termékek, speciális készülékek, amiket az importĂľr is csak külön megrendelésre szállít, ezek esetében akár egy hónap is lehet a várakozási idĂľ. Konkrétan megmondani, hogy egy csomagot mikor tudunk szállítani, csak a rendelés leadása után tudjuk, hiszen a fent leírt esetek végtelen kombinációja lehetséges. Egy dolgot garantálhatunk: cégünk munkatársai mindent megtesznek azért, hogy a megrendelt terméket mielĂľbb elküldjék megrendelĂľinknek. Ha valamire várni kell, az kizárólag a beszállítóink lassúsága miatt van.

Mikor mehetek a(z) yyy-i telephelyre, irodába átvenni a csomagot?
 
Csak akkor, ha munkatársaink telefonon, vagy e-mail-ben jelezik Önnek, hogy a csomag készen áll, és érte lehet jönni. ElĂľtte teljesen felesleges, mert a csomag még nem készült el, mert valamilyen termékre várunk, vagy valamilyen termék még úton van.
 
Hova és hogyan utaljak banki elĂľre átutalás esetén?
 
A megrendelés elĂľtt mindenképpen hívja munkatársunkat elérhetĂľségeinken, ugyanis Õ fogja tájékoztatni a pontos részletekrĂľl. Megrendelése után a csomagot elkészítjük, majd kollégáink kiállítják róla az átutalásos számlát. A számlát a kiállítás után közvetlenül elfaxoljuk Önnek, ugyanis ezen szerepel majd az a bankszámlaszám, amelyre el kell utalnia a számla összegét. Amint az átutalt összeg beérkezik bankszámlánkra, megrendelését azonnal teljesítjük. Ezen kiszállítás alkalmával a(z) Xxx Futárszolgálatnak nem kell külön futárdíjat fizetni, mindössze csak át kell venni a csomagot. A kellemetlenségek elkerülése végett, csak akkor tájékoztatjuk vásárlóinkat az utaláshoz szükséges adatokról, amikor minden készen van. Az utaláson az elkészült számla sorszámát kell majd feltüntetni, hogy a csomagodat pontosan be tudjuk azonosítani, és az átutalt pénzrĂľl tudjuk, hogy melyik csomaghoz tartozik.
 
Mikor jön majd a(z) Xxx futár?
 
Sajnos nem tudjuk megmondani. TĂľlünk minden munkanapon 14-15 óra között elviszik a csomagokat a XXX központi szortírozójába és ott az éjjel folyamán feldolgozzák és elviszik a lakhelyéhez legközelebbi depóba, majd másnap reggel kiszállításra átadják a csomagját a futárnak 50 másik csomaggal együtt. A(z) Xxx futárai csak hétköznap, munkaidĂľben reggel 8-tól délután 17-ig végeznek kiszállítást logisztikai sorrendben. Amikor a futár valakit nem talál otthon, és nem tudja elérni telefonon sem, akkor idĂľt veszít, és késik a többi csomag kiszállításával. Ezért nagyon fontos, hogy: legyen valaki a megadott címen, aki átveszi (és kifizeti) a csomagot, különben visszaszállítják azt a legközelebbi depóba, amelyet azután 3 napig Ăľriznek, hogy a megrendelĂľ érte menjen és átvegye. Amennyiben szeretné nyomon követni csomagját, akkor kérem hívja ügyfélszolgálatunkat és kérje azt a csomagszám azonosítót, amely segítségével a(z) Xxx központi irodájában információt tudnak adni a csomagja helyérĂľl. A(z) Xxx központi száma 06 (XX)-XXX-XXXX.
 
Mikor lesz "xy" termék?
 
Szerencsére raktárkészletünk mindig tartalmaz, olyan készülékeket, amelyeket weblapunkon is feltüntettünk, azonban vannak olyan speciális termékek (pl.: tuning-lámpák, speciális foglalatú-színhĂľmérsékletĂť xenon izzók), amelyek beszerzése néhány hetet is igénybe vehet. A „tuning világában” ez az átfutási idĂľ meglehetĂľsen jónak mondható, ugyanis vannak olyan esetek, amikor az egyes termékekre akár több hónapot kell várnia az ügyfélnek.
 
 
Tudok-e módosítani a rendelésemen?
 
Természetesen, írhat egy levelet, amelyben megkéri az ügyfélszolgálatot, hogy módosítsák megrendelését, viszont ez csak abban az esetben kivitelezhetĂľ, ha a megrendelését még nem küldték el munkatársaink. Ha módosítani szeretné megrendelését, akkor azt célszerü a megrendelést követĂľ 1 órán belül kérelmezni, ugyanis amikor már készen van a számla, és útjára van indítva a csomag, akkor a módosítás már kivitelezhetetlen. Ilyenkor már csak abban az esteben tudjuk módosítani megrendelését, ha postai úton, vagy személyesen visszahozza telephelyünkre. A már megírt számlát ilyen esetekben sztornóznunk kell, és új számlát kell írni a módosított rendelésrĂľl. Általában mindent a lehetĂľ legrugalmasabban szoktunk intézni, viszont ehhez az is kell, hogy idĂľben (még a csomag kiküldése elĂľtt) értesüljünk a megrendelés módosításának igényérĂľl.
 
Mennyi a szállítási költség?
 
A kiszállítás az egész ország területére vonatkozik, a legnagyobb várostól a legkisebb településig. Amennyiben a megrendelés bruttó összege meghaladja a 40.000 Ft –ot, a kiszállítás összege díjtalan, ugyanis cégünk ilyen esetekben átvállalja ennek költségét. EllenkezĂľ esetben 1.900 Ft -os Xxx futárszolgálati díjat számolunk fel.
 
Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?
 
Természetesen igen. Ha e-mailben szeretne rendelni, akkor kérem írja le a levél végére elérhetĂľségét (név, cím, telefonszám), illetve küldja el nekünk a megrendelni kívánt termék pontos megnevezését. Vegye figyelembe, hogy pl.: a xenon szettek típus szerint vannak kategorizálva, illetve ne felejtse el azt sem, hogy különbözĂľ Kelvin számok, azaz színárnyalatok közül választhat, természetesen ártól függetlenül. Ha telefonon rendel, akkor ezt a következĂľ telefonszámon  teheti meg: 06-XX-XXX-XXXX munkanapokon 8:30-18, szombaton 8.30-13 között.
 
Kérhetem a számlát más névre?
 
Természetesen igen. Rendszerünkben külön van a szállítási és a számlázási cím. Egy megkötés van, kérlek ezt idĂľben jelezd internetes elérhetĂľségeinken, vagy az oldalon feltüntetett telefonszámok egyikén.
 
Hogyan tudom kicserélni, ha valami nem jó?
 
Ha yyy-i üzletünkben vette át a terméket, akkor visszahozza és mi azonnal kicseréljük, vagy visszafizetjük Önnek a vételárát. Amennyiben a távolság meggátolja abban, hogy személyesen hozza be telephelyünkre, akkor mindössze annyi a teendĂľ, hogy postacímünkre visszaküldi a hibás készüléket a jótállási jeggyel (esetleg számlával) együtt és mi postafordultával küldünk Önnek egy új készüléket. (A hibás készülék visszaküldése elĂľtt mindenképpen jelezze felénk jótállási igényét, és munkatársunkkal egyeztessen a konkrét részletekrĂľl.)
 
Elszúrtunk valamit (mármint cégünk munkatársai), mi ilyenkor a teendĂľ?
 
Sajnos van ilyen. Bármennyire is igyekszünk, emberek vagyunk és hibázhatunk mi is. Minden csomagot többször is leellenĂľrzünk, azonban elĂľfordulhat, hogy tévedünk. MINDEN ilyen esetben a saját költségünkön javítjuk a hibát. Általában egy úgynevezett „cserecsomaggal” orvosolható a probléma, ami annyit jelent, hogy küldünk Önnek egy új terméket a(z) XXX - vel, amit csak akkor ad oda a futár, ha az általunk elrontott csomagot (amelyet már korában kiküldtünk Önnek) átadja neki. Így egy útból megoldható a csere. Ennek a költsége természetesen minden esetben, amikor mi tévedünk, bennünket terhel. Egyre kérjük csak, próbálja meg a vissza-terméket egy dobozba úgy becsomagolni, hogy az lehetĂľleg épen és sértetlenül érjen vissza hozzánk. Köszönjük!




K�rdezz a m�szaki web�ruh�z elad�j�t�l - Webshop Ês CsomagkßldÊs TåjÊkoztató

Neved:

E-mail cĂ­med:

HozzĂĄszĂłlĂĄs cĂ­me:

HozzĂĄszĂłlĂĄsod:
Webshop ĂŠs CsomagkĂźldĂŠs TĂĄjĂŠkoztatĂł

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Webshop ĂŠs CsomagkĂźldĂŠs TĂĄjĂŠkoztatĂł

 

 

Ha nĂĄlunk vĂĄsĂĄrolsz...



KĂŠrdezĂľfal


AutĂłhifiElejĂŠreAutĂłhifiVisszaAutĂłhifiKĂśvetkezĂľAutĂłhifiVĂŠgĂŠre

Hello! Nålatok våsårolt autóhangszórókat be is Êpítitek( Renault clio grandtour4)? KÜszi
Üdvözlöm! Erről a termékről MTX TR694 ovál hangszóról érdeklődnék, hogy van e önöknek raktáron.Ha van szombati napon meddig vannak önök nyitva?
a megnyert matricĂĄt ingyen postĂĄzzĂĄk?

MĂŠg most raktuk Ăśssze az Ăşj oldalt, nagy rĂŠsze fordĂ­tĂĄs alatt van, de ma elindĂ­tjuk a napi sorsolĂĄst.
vagy valamiĂŠrt nem adja ki a gĂŠpem?
hetek Ăłta mindennap nĂŠzem, de soha nem lĂĄtok egy nevet se, meg dĂĄtumot se, hogy valaki nyerne matricĂĄt...hogy van ez?
Milyen falmatrica akció van most Önöknél?
AutĂłhifiElejĂŠreAutĂłhifiVisszaAutĂłhifiKĂśvetkezĂľAutĂłhifiVĂŠgĂŠre


HozzĂĄszĂłlĂĄsok



AutĂłhifiMost olcsĂł!   AutĂłhifiMost olcsĂł!

Most olcsĂł!

LĂŠgy partnerĂźnk


Viszonteladó partnereket keresünk a következĂľ városokban: Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs GyĂľr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros HódmezĂľvásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác GödöllĂľ Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata NagykĂľrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

 

Web ruh z k sz t s

A műszaki elektronikai webáruház elérhetÅ‘ségei


 

 



A telephelyünkön kizárólag az elÅ‘re megrendelt termékeket átvételére van lehetÅ‘ség, elÅ‘re egyeztetett idÅ‘ pontban!

A műszaki elektronikai webáruhzákán kínálata

 

 

 

Web ruh z k sz t s

Webáruház készítés:

 web ruh z k sz t s

  |  Marketing:

 Marketing

  |  Téma: Webshop ĂŠs CsomagkĂźldĂŠs TĂĄjĂŠkoztatĂł - AutĂłhifi